czwartek, 2 marca 2017

Wiosenna inspiracja


Dzień dobry!

Mam nadzieję, że i wy możecie cieszyć się pięknym słońcem, które postanowiło nas trochę porozpieszczać ostatnimi dniami (dając jednocześnie do zrozumienia, że czas już najwyższy umyć szyby... ;)).



Mnie zainspirowało ono do stworzenia wiosennego kompletu, czyli urodzinowej kartki w pudełku. Odkąd sama zaczęłam robić foamiranowe kwiaty, coraz częściej moim kartkom towarzyszą pudełka. :-)

Ta kartka powędrowała w świat drogą pocztową, dlatego pudełeczko postanowiłam ozdobić mniej skromnie, aby nie uleglo zniszczeniu.
Pomiędzy kwiatami ukrył się ptaszek i rozpoczął swoje wiosenne trele.
Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, który zabarwiłam tuszami pigmentowymi Latarni Morskiej. Przyznam się wam, że nie przypuszczałam, iż kiedykolwiek wrócę do tych tuszów, ale w tym przypadku wydają mi się one najlepsze! Kolory można dowolnie mieszać ze sobą, uzyskując bardzo ciekawe odcienie na płatkach kwiatów.
A tak prezentuje się całość.
W Sklepiku Gosi znajdziecie:
duże kwiaty  i małe kwiaty  Rosy Dots
zestaw wykrojników Tattered Lace - liście
foamiran
tusze Latarni Morskiej
klej na gorąco


Pozdrawiam serdecznie
Aneta

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP