środa, 8 marca 2017

Kartka komunijna w niebieskich kolorach

Witajcie,
W mojej pracowni trwa czas komunijny. Dlatego mam dla Was zaproszenia komunijne dla chłopca. 



Przy tej okazji chciałabym Wam pokazać pewien wykrojnik który Wykorzystuje również przy kartkach wielkanocnych. Jest to wykrojnik Krzyż. Samą skrapkę również chciałam Wam zaprezentować.  


Samą hostię wykonałam techniką termosublimacyjną. Dzięki której uzyskałam efekt złota. W naturalnym świetle wygląda zdecydowanie lepiej. Elegancji dodał wykrojnik kółka firmy Nellie


Całości i delikatności dodały kłosy- moje ostatnie odkrycie


Na koniec nie mogło zabraknąć własnoręcznie robionego kwiatka :) 




To było by na tyle. Mam nadzieje, że przypadła Wam do gustu. Czekam na Wasze komentarze. 



Dostępne w sklepie:

 





Pozdrawiam

3 komentarze

  1. Śliczna karteczka - też mam ten zestaw komunijnych wykrojników i bardzo jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka taka subtelna -też posiadam te wykrojniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy mogę się dowiedzieć czym zrobione jest to piękne tło?

    OdpowiedzUsuń

TOP