sobota, 4 marca 2017

Wyzwanie # 6 - wiosenne bingo

Witajcie :)

Rozpoczął się kolejny miesiąc, zatem czas na nowe Wyzwanie w Sklepiku! :) W związku z tym, że w marcu zmienia nam się pora roku, postawiłyśmy na:



A oto, co ciekawego w nim znajdziecie :)



Wybierzcie linię pionową, poziomą albo po skosie i stwórzcie na jej podstawie dowolną pracę.
Jest co najmniej osiem różnych możliwości, więc pomysłów na pewno nie braknie :) 


Na wasze prace czekamy do 27 marca. 


Zwycięzca otrzyma od nas banerek oraz bon zakupowy w wysokości 30 zł do wykorzystania w Sklepiku Gosi oraz zaproszenie do stworzenia inspiracji jako Gościnna Projektantka, naprawdę warto powalczyć :) 


Zasady naszej zabawy:

  • można zgłosić dowolną ilość prac;
  • prace należy wstawiać pod postem za pomocą narzędzia InLinkz;
  • prace mają być nowe, nigdzie wcześniej nie publikowane;
  • prace można łączyć z dwoma innymi wyzwaniami; 
  • w pracy musicie wykorzystać co najmniej jedną wybraną linię wiosennego bingo;
  • koniecznie zamieśćcie w waszym poście nasz banerek i link do aktualnego wyzwania. 


Wyniki ogłosimy 31 marca.

A teraz garść inspiracji od naszego DT :)


Aneta wykorzystując linię Żółty-Koronka-Kwiaty przygotowała soczystą, wielkanocną kartkę z własnoręcznymi kwiatami wykonanymi z białego i fioletowego foarmiranu. Ponadto w swojej pracy użyła tusze Latarni Morskiej oraz dwa rodzaje kwiatów Rosy Owl - 1 i 2.



Danfi skorzystała z linii Motyl-Zielony-Kwiaty i powstała cudna torebka na prezent wykonana z tapety i mnóstwa sklepowych przydasi: wykrojników Rosy Owl - kwiaty1, kwiaty2, napisu oraz gałązki, a do wykonania kwiatów wykorzystała foamiran biały, cielisty i różowy.



Brujita zainspirowała się skośną linią - Warstwy-Serwetka-Kwiaty i stworzyła piękną, różową kartkę wykorzystując serwetkę z zestawu :)



Kasiekt wykorzystując dolną linię: Żółty-Koronka-Kwiaty wykonała urocze chłopięce pudełko. W swojej pracy użyła dwóch zestawów wykrojników: ramek i dziecięcych.



Ja natomiast przygotowałam dość monochromatyczną kartkę komunijną. Ciężko mi określić linię, bo nieświadomie chyba oprócz jajek wszystko z bingo się zawarło :) A w swojej pracy wykorzystałam wykrojnik serwetkę, gałązkę i kielich.




Zapraszamy do zabawy!

4 komentarze

  1. Super pomysł z tą tapetą! Jak torebka musi być większa, to kartka A3 nie ma szans, żeby starczyła. Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje :) Zgłaszam moją pracę w komentarzu, ponieważ nie ma "guzika od żabki"...widzę tylko napis "This InLinkz widget is not allowed in this website. You can still view the linkup here", a jak klikam na here- to przekierowuje mnie do strony głównej waszego bloga? :/ tak więc nie wiem o co z tym chodzi?

    Pozdrawiam i zostawiam link do mojej pracy :)
    http://agnes-b-handmade.blogspot.co.uk/2017/03/happy-easter_9.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, mam problem z dołączeniem pracy, nie chce mi się załadować... Podaję linka do posta
    http://kleksowy.blogspot.com/2017/03/wiosennie-lekko-kolorowo-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  4. też wklejam tutaj, bo również mam problem z załączeniem pracy. https://zatokawspomnien.blogspot.com/2017/03/zaklinanie-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń

TOP