piątek, 10 marca 2017

Willkommen Malvina


Meine Damen und Herren
Herzlich willkommen 
Bei uns im Sklepik Gosi
.....
.....
a nie... to nie ten kraj  ;-))) 

To jeszcze raz od początku 

Witam ;-))) 

Zapędziłam się gdyż dzisiejsza inspiracja 
powstała na powitanie dla Małej Istotki 
o imieniu Malvina, 
któranarodziła się i mieszka w Ojczyźnie Goethego 


Zdecydowałam się zrobić prostą kartkę z sheaker box'em
bo z doświadczenia wiem, że wszystko co się błyszczy
a do tego jeszcze grzechocze jest tym, co sprawia,
że dzieciom błyszczą oczy ;-))) 
Idealny do ego okazał się wykrojnik 
który kupiony co prawda w dziale bożonarodzeniowym 
idealnie sprawdza się przez cały rok 

 
Nie mogłam podarować sobie różu 
ale żeby nie było zbyt słodko 
przełamałam go  szarością 
i wyszło delikatnie i elegancko

Było to o tyle proste że użyłam
wykrojnika bez którego już teraz nie wyobrażam sobie pracy
czyli
Choć używam go baaardzo często nie nudzi mi się wcale ;-)))
i jest jednym z tych wykrojników, po które sięgam najczęściej

 

Moje dwa ulubione wykrojniki już znacie 
Z chęcią dowiedziałabym się bez jakich wykrojników Wy nie potraficie żyć
A może są takie, które chcielibyście mieć 
a wciąż brakuje ich na naszych sklepowych półkach??
Napiszcie w komentarzu 
Nasza szefowa na pewno z chęcią je dla Was zamówi 

A już teraz na naszych półkach znajdziecie 


Zapraszam jak zawsze do sklepu 
oraz 
do śledzenia pojawiających się nowości na Facebook'u 

Zasyłam słoneczne promienie 

Brujita

1 komentarz

  1. Uwielbiam shakery!
    Oststnio polubiłam wykrojniki z przeszyciami. Chyba dlatego, że mnie szycie zazwyczaj wychodzi krzywo...

    OdpowiedzUsuń

TOP