czwartek, 16 marca 2017

Ptasie trele

Dzień dobry!
Nie da się zaprzeczyć, że wiosna już tuż-tuż. Moje kartki opanowała już zupełnie, czego - mam nadzieję - dowodzi także przygotowana dla Was dzisiaj inspiracja.


Zrobiłam Z-fold card, czyli kartę z zagięciem z przodu.
 Front kartki ozdabia serwetka Ivonne Creation. I tutaj na moment się zatrzymam.
Mam ten wykrojnik od niedawna i - mając różne doświadczenia z innymi serwetkami - początkowo zostawiłam go na stosie nowych przydasiów do wypróbowania. Te wszystkie dziurki, z których zapewne trzeba będzie wygrzebywać resztki... Brrr... Sami wiecie...
Ale gdy po niego sięgnęłam, zostałam bardzo mile zaskoczona! Wycina się bez żadnego problemu, a resztki papieru usuwa się bajecznie łatwo - właściwie, to wypadają same!
Polecam ją więc bardzo, jeżeli szukacie delikatnej serwetki do swoich prac. 
Tutaj dokładnie widać całą serwetkę. Prawda, że jest piękna?
Kwiaty wycięłam z białej pianki foamiranowej, którą zabarwiłam tuszami pigmentowymi Latarni Morskiej. Są też delikatnie pokryte gesso oraz metaliczną farbką akwarelową. Między kwiatami można znaleźć szklane kulki i mikrogranulki.

Jak wam się podoba?


W naszym sklepiku znajdziecie:
-  tę piękną serwetkę Ivonne Creations - Tots&Toddlers
- wykrojnik z zestawu kół Nellie's Snellen
- wykrojnikowe kwiaty Rosy Owl
- wykrojnik Moc Życzeń - Rosy Owl
- wykrojnik pasek z falbanką - Rosy Owl
- foamiran na ciepło- w różnych kolorach
- tusze Latarni Morskiej
- mikrogranulki
- pistolet do kleju oraz wkłady do niego
- taśmę dwustronną
- klej w pisaku


Dziękuję za zajrzenie i do zobaczenia!
Aneta


2 komentarze

  1. Śliczna jest ta karteczka. A pokazany wykrojnik bardzp delikatny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

TOP