sobota, 25 marca 2017

Gościnna Projektantka - Agnieszka Pasieczny

Witajcie serdecznie chciałbym Wam przedstawić zwycięzce naszego ostatniego  Wyzwania Agnieszkę.







1. Kim jesteś? ;-)
Nazywam się Agnieszka, jestem mamą dwójki intensywnych nastolatków. Jestem nieco zakręcona, z "ADHD", które z wiekiem nie ustaje i w sumie tak się do niego przyzwyczaiłam, że byłoby mi dziwnie, gdybym się uspokoiła.

2. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z własnoręcznie robionymi kartkami? Czy pamiętasz pierwszą kartkę, jaką zrobiłaś?
Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się kilka lat temu od prac digi- były to głównie LO, w tej chwili głównie kartkuję. Pierwszą kartkę zrobiłam jako podziękowanie dla księdza za przygotowanie grupy mojego syna do komunii. Była to prościutka kartka sztalugowa, z ręcznie wycinanymi elementami, która wtedy wydawała mi się niesamowitym osiągnięciem artystycznym. Teraz mi się już nie wydaje ;-P

3. W jakich kolorach lubisz tworzyć najbardziej?
Ciężko powiedzieć, jakie kolory lubię najbardziej. Generalnie lubię kolory. Chyba jednak w moich pracach jest najwięcej turkusu... A ostatnio zwróciłam uwagę, że praktycznie nie używam w moich pracach pomarańczu i fioletu- zamierzam się zmierzyć wkrótce z tym tematem.

4. Bez jakiego narzędzia nie wyobrażasz sobie tworzenia kartek?
Uwielbiam moją gilotynę- nie jestem z tych, co potrafią równo przyciąć papier nożykiem- bez gilotyny moje życie byłoby zdecydowanie niepełne, a na pewno trudniejsze...

5. A jeśli nie tworzysz to ?
Jeśli nie tworzę to czytam, jeżdżę (bardzo dużo) rowerem z moją Rodzinką, nie ruszam się nigdzie bez aparatu, a jak go nie wezmę, to później żałuję, że nie wzięłam...  A moją wielką, pierwszą, stałą i odwzajemnioną miłością jest muzyka. 

Dziękuję Agnieszce za poświęcony czas i zapraszam do zapoznania się jeszcze z jej przepięknymi pracami :)













Pozdrawiam 
Kasia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP