sobota, 5 listopada 2016

Wyzwanie # 2 - Błyszczy się

Witajcie :)
Tradycyjnie, w pierwszą sobotę miesiąca zapraszamy Was do wspólnej zabawy :)
Temat to :




U Was pewnie szał przygotowywań świątecznych prac, także nie będziecie mieć problemu ( ale oczywiście nie świąteczne prace również mile widziane ). 
Niech w ruch pójdzie brokat w każdej postaci, cekiny, dżety czy błyszczący papier :)

Na Wasze prace czekamy do 26.11.2016
Zwycięzca otrzyma od nas banerek i bon zakupowy w wysokości 30 zł do wykorzystania w Sklepiku Gosi.

- można zgłosić dowolną ilość prac,
- prace należy wstawiać pod postem za pomocą narzędzia InLinkz,
- prace mają być nowe, nigdzie wcześniej nie publikowane,
- prace można łączyć z dwoma innymi wyzwaniami,
- miło nam będzie jeśli podlinkujecie produkty zakupione w Sklepiku Gosi ( ale nie jest to wymagane)

A teraz zobaczcie jak poradziło sobie z tym tematem nasze DT :)

Danfi:
Stworzyła Świąteczną karteczkę w nietypowym kształcie z użyciem błyszczącego srebrnego papieru.
Wykorzystane materiały : gałązka sosny, ostrokrzew, ramka, foarmin.


Aneta:
Tradycyjny, świąteczny komplet z dodatkiem srebrnego brokatu.
Wykorzystane materiały: gałązka świerkowa, ostrokrzew duży, ostrokrzew mały



Kasiekt:

Uroczy domek adwentowy - 1 z 24 ;) z użyciem błyszczących farb.
Wykorzystane materiały: gwiazdki, kulki styropianowe.



Brujita:

Ślubny exploding box z błyszczącą karocą.
Wykorzystane materiały: listki, biały box, serwetka.



i ja Ania:

Świąteczna karteczka w stylu shabby chic z dodatkiem dużej ilości białego i różowego brokatu.
Wykorzystane materiały: gałązka świerkowa, ostrokrzew, gałązki. 

  
 
Miłej zabawy i powodzenia :)


14 komentarzy

  1. Tu jest link do mojej pracy. Nie widze przycisku do dodawania linkow .
    http://lusillasworld.blogspot.com/2016/11/noworoczna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam moją pracę do żabki, ale widzę, że pojawiło się koło mojego nicku jakieś dziwne zamazane okienko. Wy też to widzicie? A czy poza tym potraficie bez problemu wejść na mój blog z pracą do Waszego wyzwania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca została poprawnie dodana :)wszystko widzimy :)

      Usuń
  3. Kurczę, coś żabka źle dodaje mój link, niby wszystko działa, ale jakaś dziwna grafika się wkradła. Na wszelki wypadek podaję jeszcze link tutaj:
    http://kreatywnatv.blogspot.com/2016/11/silver-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Żabka działa bez problemu, więc spokojnie możecie podawać swoje linki za jej pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałam swoją pracę, ale chyba coś źle poszło. Pod moim nickem widzę szare zamazane okienko.Czy tylko ja to widzę czy wszyscy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie widzimy. Wszystko poprawnie się zapisało i bez problemu można wejść w pozostawiony link.

      Usuń
  6. Uwielbiam błyszczące kartki ,na pewno się dołączę .
    Piękne prace dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też widzę tę dziwną grafikę. Proszę o potwierdzenie,że dobrze nakarmiłam żabkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://zofiko.blogspot.com/2016/11/zimowa.html

    Mam problem z umieszczeniem pracy za pomocą "Zabki". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    jak wyżej problem z rozmazanym okienkiem :(
    link do mojej pracy
    http://prezentsamwsobie.blogspot.com/2016/11/piorka.html
    Pozdrawiam Iva

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także mam dziwne okienko ale czytałam komentarze że jest oky.
    ale wkleję link swojej pracy
    http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/2016/11/mrozno.html

    OdpowiedzUsuń

TOP