środa, 22 marca 2017

Nowe Projektantki

Witajcie kochani, 

Przypadł mi ten zaszczyt przedstawić Wam nasze nowe projektantki, które dołączą do naszego zespołu DT.

Są nimi Ania i Iza.



Ania o sobie: 


Jestem Ania z Katowic. Rękodziełem zajmuję się od dawna. Tworzę przede wszystkim kartki różnego rodzaju, czasem jakieś dekoracje na różne rodzinne uroczystości, czasem robię coś z biżuterii, trochę kaligrafuję (kaligrafia średniowieczna) zdarza się tworzyć w technice potocznie zwanej pergamano, czasem jakiś decoupage, a ostatnio zaczęłam się bawić się w mixmedia i daje mi to sporo radochy. Szkoda tylko, że doba ma zaledwie 24 godziny i nie wszystkie można poświęcić na swoje pasje. Moje prace najczęściej są bardzo spersonalizowane i przeważnie robię je pod konkretne zamówienia.


Iza o sobie:


Mam na imię Izabella,mój blogowy nick to OriBella. Z zawodu i wykształcenia jestem nauczycielką matematyki, a zwyczajnie żoną swojego męża, matką dla trójki dorosłych już dzieci i panią dla psa:) Bardzo lubię swoją pracę, a także góry, wiosnę i mrożoną kawę;) Mam mnóstwo pasji, po prostu nie umiem siedzieć bezczynnie, że wspomnę origami, scrapbooking, decoupage, robótki ręczne (hafty, szydełkowanie), filcowanie, szkicowanie i wiele innych i boję się, że na tym nie koniec;) Taką radosną twórczość własną traktuję po prostu jako odskocznię od codzienności. Nie mam jednego, ulubionego stylu, wszystkiego próbuję po trochu, odkrywam, testuję i wciąż mi mało;)


Dziewczyną życzymy dużo radości i weny twórczej. I z niecierpliwością czekamy na ich pierwsze prace - a to już w sobotę razem z wyzwaniem :)

Trzymajcie się ciepło - wiosennie. 
Przypominam o Trwającym wyzwaniu - Wiosenne Bingo

DT Kasia

3 komentarze

  1. Gratulacje:) Czekam na Wasze piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę na nową przygodę i mam nadzieję, że moje pracę będą inspiracją dla wielu miłych tuzaglądaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie - ja dopiero raczkuje jako członek DT - to mój pierwszy raz :) Mam nadzieję na dobrą i twórczą zabawę z Wami!

    OdpowiedzUsuń

TOP