piątek, 26 maja 2017

dla Mamy

Witajcie - dziś kolejna moja dla Was inspiracja. W takim dniu jak dzisiejszy nie mogło zabraknąć czegoś dla mamy.


Moja mama już jakiś czas temu powiedziała mi, że bardzo lubi moje kartki, ale mam już jej ich nie robić, bo nie ma gdzie je dawać. No to co zrobić jak mama nie chce a tu by się chciało coś zrobić...? Zawsze można zrobić zakładkę i do tego właśnie Was zapraszam.


Moja mama lubi czytać, więc zakładka będzie jak znalazł. Ta którą dziś przygotowałam powstała z resztek - wszystko ze ścinek powstałych podczas tworzenia innych prac (przy okazji można zrobić porządek w resztkach).  Do dzisiejszej pracy wykorzystałam jedną część wykrojnika w którym się ostatnio zakochałam.  
 Napisy jak często u mnie zrobione są odręcznie. 
 Ten napis "dla Mamy" umieściłam na kawałku perłowego kartonika i po wyschnięciu tuszu wytłoczyłam kwiatuszki folderem (bardzo go lubię - jest taki delikatny). Zakładka nie jest jakaś bogata w ozdobniki, warstwy i dodatki, ale taką bardziej wypaśną trudno by było włożyć do książki. 

Podczas tworzenia prac nieodłącznie towarzyszą mi czyścik i buteleczka z klejem
Przepraszam, że moje inspiracje ostatnimi czasy pojawiają się tak późno, ale tak to jest jak trzeba siedzieć w pracy więcej niż by się chciało.

Na koniec jeszcze "sponsorzy odcinka" (że tak zacytuję Sezamkową Ulicę)

  
 

pozdrawiam serdecznie i do następnego razu

Ania M



1 komentarz

TOP