sobota, 25 maja 2019

Ślubna w pudełku

Cześć

Sezon ślubny w pełni więc moja inspiracja będzie dziś w tym temacie.



Pewnie już wiecie, że w maju w Sklepiku Gosi promujemy nasze ulubione Rzeczy z Papieru.

https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496771620427167/1914804458623869/?type=3&theater

Jak widać, moja kartka ma kształt serduszka i jest w formie sztalugowej, której dosyć często używam. Zrobiłam ją ze ślubnych papierów Mintay "Marry me" (deski innego producenta, ale szczerze, to nie pamiętam czyje ;) ).


Serduszko podpierające kartkę pochodzi z arkusza z dodatkami do wycinania.
Tym razem użyłam gotowych kwiatów papierowych, a kompozycję wzbogaciłam o listki i gałązki z wykrojników Craft Passion. Imiona młodej pary wydrukowałam i wycięłam za pomocą banerka.
Kartkę umieściłam w kwadratowym pudełku z okienkiem, które samo w sobie jest tak estetyczne, ze pozostawiłam je bez ozdób.


W naszym sklepie znajdziecie:


Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze

TOP