sobota, 17 lutego 2018

DIY - papierowy kwiat à la piwonia


Witajcie kreatywne dusze:)

Pomimo tego, że z foamiranem już się "zaprzyjaźniłam", 
jednak nadal w moich pracach "królują" papierowe, własnoręcznie wykonane kwiaty.
Jednym z nich jest taki, który przypomina odmianę piwonii.

W związku z zainteresowaniem i pytaniami jak go wykonuję, postanowiłam zrobić ten foto-kurs,
 mam nadzieję, że okaże się przydatny i chętnie go wykorzystacie:)


Zaczynamy - wszystkie opisy znajdują się bezpośrednio na zdjęciach.

Potrzebne materiały:

- wykrojniki do kwiatów - tu wykorzystałam idealny do tego celu Leane Creative kwiat jabłoni
- maszynka do wykrojników, (ja mam Cuttlebug-a), ale może być Big Shott Sizzix-a
- papier (wg mnie najlepszy jest o gramaturze 250), np. wizytówkowy,
- mata do wytłaczania - np. piercing mat,
- dłutka kulkowe różnej wielkości, np ten komplet lub inne drewniane do wyboru,
- tusz - najlepiej mi się pracuje na distressach, ale również Memento się sprawdzają,
- bloczek akrylowy do stempli,
- atomizer z wodą,
- klej np. magic, ja wykorzystałam pojemnik na klej magic z precyzyjną końcówką,
- pędzel, (ja wykorzystuję taki z pojemnikiem na wodę).




 


I specjalnie dla was kartka okolicznościowa z kwiatem w roli głównej, do której wykorzystałam:
- papiery Mintay Birdsong,
- wykrojnik Craft Passion gałązka,
- wykrojnik Ivonne Creations ramka,
- sznurek papierowy jasny,




A u mnie na blogu więcej inspiracji z tym kwiatem, tutaj i tutaj zapraszam :)

 Pozdrawiam serdecznie - Izabella z Krainy Wyobraźni.

12 komentarzy

  1. Śliczny kwiatek. Dziękuję za kurs 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tina cieszę się, ze Ci się i kwiatek i kurs podoba:) Mam nadzieje, że wykorzystasz nie raz, pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wspaniały i bardzo obrazowy kurs, dziękuję:). Kwiatek i kwiatki mega, mega piękny i piękne:). Z pewnością skorzystam i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo, bardzo Ci dziękuję za miłe sercu słowa:) Jak zrobisz kwiatuszki, to pochwal się nimi, chętnie zobaczę, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Świetny kursik i piękny kwiat. Kartka z nim wygląda doskonale 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludka dziękuję pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kursik swietny chociaz bluesa do robienia kwiatków nie mam ani wyjrojnikavh, tuszów itd.... Ale zaciekawil mnie pojemnik na klej magik ;) dzieki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, czyli można powiedzieć dla każdego coś dobrego ;)Super, że tutaj "wpadłaś" na chwilkę i zapraszam do częstszych wizyt:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Na pewno spróbuję zrobić choć jeden. Świetny kursik.

    OdpowiedzUsuń

TOP