czwartek, 16 maja 2019

Dla wyjątkowych osób szukamy wyjątkowych prezentów...

Witajcie Kochani :)

Takie prace lubię tworzyć najbardziej. Gdy ktoś dla wyjątkowej osoby szuka wyjątkowego prezentu. I nie musi to być coś bardzo drogiego, wyszukanego, ale idealnie wpisującego się w gusta obdarowanej osoby.



Kolekcja Dear Diary pojawiła się w ubiegłym roku jednak nadal wzbudza mój zachwyt. Uwielbiam takie jesienne kolory, dlatego nie zastanawiałam się długo nad wyborem kolekcji do stworzenia tej pracy. 


Pracowałam na bazach od Rzeczy z Papieru i w zasadzie pierwszy raz wykorzystałam wysokie pudełko! No nie śmiejcie się, nie zawsze mam czas sprawdzać nowości u producentów.. :D Ale odkrycie poczyniłam i od razu wzięłam na warsztat. Użycie produktów Rzeczy z Papieru nie jest przypadkowe, ponieważ w maju będziemy w Sklepiku promować właśnie tego polskiego producenta. 


 Pudełeczko musiało być wysokie, ponieważ pod kartką znalazła się jeszcze cała masa ulubionych cukierków. :)


Digi stempelek umieściłam w jakże królewskiej ramce tekturkowej od Scrapińca. :)


Wykorzystałam następujące produkty:

Pozdrawiam serdecznie :)






Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP