czwartek, 9 maja 2019

Dla mamy

Witam serdecznie!
Mamy maj, chociaż na razie trudno w to uwierzyć, zerkając przez okno...
Ale mimo wszystko to miesiąc, w którym robi się bardzo zielono i kwitnąco,
co potwierdza rzut oka przez to samo okno. :-)

Jak wiecie, w maju obchodzimy w Polsce Dzień Matki.
I moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje do tego święta.
Do zrobienia kartki wykorzystałam bazę sztalugową od Rzeczy z Papieru
w ramach naszej majowej akcji.
Ponadto bardzo te bazy lubię i chętnie po nie sięgam.

Kwiaty na kartce wykonałam z foamirany na ciepło w kolorze białym.
Napis przygotowałam z pomocą wykrojników Rosy Owl.
Papiery to "Sense and sensibility" z Lemoncraft. Ta kolekcja dwustonnych papierów
pozwala na stworzenie delikatnych prac z wykorzystaniem jednej z opcji: niebieskiej lub różowej.
I obie są przepiękne!

Do zrobienia kartki wykorzystałam: 
bazę sztalugową od Rzeczy z papieru
biały foamiran na ciepło

różowe pręciki do kwiatów
papiery "Sense and sensibility" od Lemoncraft
wykrojnik Rosy Owl - pasek z falbanką
tusz Memento angel pink
tusz Memento desert sand

Pozdrawiam

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP