czwartek, 23 maja 2019

Kartka ślubna z kwiatami z foamiranu

Witam.
Ostatnio w swoich inspiracjach używam tylko papierowych kwiatów ale postanowiłam trochę urozmaicić i stworzyłam kartkę z kwiatami z foamiranu.


Na bazę formacie DL od Rzeczy z papieru nakleiłam papiery w odcieniach brudnego różu.
Serwetkę można kupić w sklepie jako gotowy scrapek.

Kwiaty wykonałam z foamiranu białego, ecru i różowego. Środki kwiatów to pręciki ecru błyszczące
Piankę wycinałam wykrojnikami kwiaty Rosy owl

Banerek, na którym umieściłam imiona młodych wycięłam wykrojnikiem Craft Passion
Kartkę włożyłam do białego pudełka z okienkiem od Rzeczy z papieru

W pracy użyłam
- foamiran biały
- foamiran ecru
- foamiran różowy
- pręciki ecru błyszczące
- serwetka
- białe pudełko z okienkiem
- wykrojnik banerek


Pozdrawiam
Agnieszka

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP