piątek, 24 maja 2019

Kwiatowa kartka ślubna

Witajcie kochani!
Dziś przychodzę do Was z karteczką robioną na gotowej bazie kraftowej bardzo ukwieconą i składaną na trzy. Skończyliście już sezon komunijny? Ja tak, czas na ślubny :)

To chyba mój ulubiony sezon scrapowy, no może poza świętami grudniowymi. Ale teraz czas na moc kwiatów z nowych kolekcji Mintay Papers, Piątku Trzynastego oraz pięknie błyszczących serwetek z Craft O`Clock. 


Najciekawsza tu jest baza na której zrobiłam kartkę. To baza kraftowa od Rzeczy z Papieru, która jest zbigowana w dwóch miejscach. Producent daje naszej wyobraźni pole do popisu. Ja ozdobiłam większy bok kartki w środku wklejając na niego dodatkowo kieszonkę, jednak można zrobić do odwrotnie i całą kompozycje osadzić na krótszym boku. Może jeszcze inaczej wykorzystaliście tą bazę? Koniecznie przyłączcie się do naszej akcji na Facebooku #promujemynaszePolskie i pochwalcie się swoimi pomysłami na wykorzystanie produktów Rzeczy z papieru :)


Wykorzystałam:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP