poniedziałek, 13 maja 2019

Kartka dla chłopca na Chrzest Św.

Witam.
Dziś zaprezentuję Wam kartkę, która będzie piękną pamiątką przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego.


Bardzo lubię dziewczęce prace, gdzie mogę poszaleć z różem i kwiatami ale myślę, że delikatniejsze kwiaty również przypadną do gustu chłopcom.
Do przygotowania kartki użyłam bazy 14x14cm Rzeczy z papieru, która okleiłam papierem Lemoncraft Forget me not

Pomiędzy kompozycje kwiatową przykleiłam zielone liście wycięte z arkuszy Craft o'clock Leaves
Wianek pochodzi z zestawu do wycinania Greenery charm
Złote elementy wycięłam z perłowego papieru
 Chrzcielnicę oraz świecę podkleiłam na małych kostkach dystansowych 2mm. Pozostałe elementy na dużych kostkach 
 Kartkę włożyłam do białego pudełka z okienkiem z folią 15x15cm od Rzeczy z papieru
 W pracy użyłam
-zestaw do wycinania Greenery charm
-pudełko z okienkiem 15x15cm Rzeczy z papieru

Pozdrawiam
Agnieszka
 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP