czwartek, 29 sierpnia 2019

Romantycznie z LemonCraft

Witajcie :)

Dziś chciałabym pokazać romantyczną kartkę w formacie DL,
którą przygotowałam z wykorzystaniem pięknych papierów House of Rosses.
Producentem tych wyjątkowych papierów jest firma LemonCraft,
którą  mamy ogromną przyjemność promować w tym miesiącu.
Do udekorowania kartki wykorzystałam również fantastyczne dodatki
Lemoncraftu Vintage Time, którymi można wspaniale udekorować nie tylko kartki.
 Jeszcze do jutra możecie wziąć udział w naszej zabawie "Promujemy nasze Polskie"
szczegóły znajdziecie na naszej stronie fb.
Serdecznie zapraszamy :)



Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam, jeszcze wakacyjnie :)
Kasia

W pracy wykorzystałam :

6 komentarzy

  1. Piękna praca 😍 Uwielbiam te lemonkowe arkusze z dodatkami, szczególnie motyle i zegary 💖🍋💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt dodatki są rewelacyjne😊 Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz😊

      Usuń
  2. Cudo romantyczne ❤
    Aż się chce zanucić...umówiłem sie z nią na 9 ;)
    Fantastyczna karteczka,śliczne papiery ,a kwiaty zachwycające!
    Pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko jest śliczne i pięknie się komponuje ! Pracę w Twoim wykonaniu jak zawsze zachwycają ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów i pozdrawiam cieplo😊😁

      Usuń

TOP