poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Z okazji bierzmowania

Cześć :-)

Dzisiaj papiery Lemon Craft z energetycznymi kwiatami . 





Muszę się Wam przyznać, że koniec wakacji nastraja mnie pesymistyczne. chyba mam większego lenia od moich synów, bo jak myślę o przyszłym poniedziałku to chce mi się płakać... :-(
Dobrze, ze mam swoje papierki bo dzięki nim odrywam się od przykrej rzeczywistości i poprawiam sobie nastrój .

Tym razem lepszy humor osiągnęłam dzięki kartce z okazji bierzmowania. 
Zgodnie z akcją na naszym blogu powstała z papierów Lemon Craft .


Zestaw otuliłam w Sense and sensibility, które dość mocno postarzyłam i potuszowałam .
Dla wzbogacenia kolorystyki i otrzymania kontrastu powstała kompozycja z foamiranu.





Elegancji dodają delikatne tekturki Anemone i Scrapiniec. Pudełko i baza kartki, jak zawsze, od Rzeczy z Papieru. 



Materiały ze sklepu :









Pozdrawiam Daga


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP