czwartek, 8 sierpnia 2019

Wakacyjne tagi...

...a raczej wakacyjne w mocno morskich klimatach. :-)

Dzień dobry!
Jak wam upływa ten letnie czas? Znalazło się trochę czasu na
odpoczynek w jakimś ciekawym miejscu?
Dzisiaj mam do zaprezentowania wam baaaardzo wakacyjne prace,
a mianowicie przygotowane przeze mnie tagi w klimacie i  kolorach lata.
Zrobiłam trzy i każdy z nich ma inny kształt. Wszystkie pokolorowane są
różnymi tuszami, z których większość znajdziecie w Sklepiku Gosi!
Oto pierwszy tag w całej okazałości.
Wspominałam o różnych tuszach. Ze Sklepikowych zapasów sięgnęłam
po tusze Memento: "Love Letter", "Pistachio", "Morocco", "Peanut Brittle"
oraz "Rich Cocoa". Wykorzystałam je do nadania koloru tekturkom.
Każdy tag ozdabia błękitna wstążeczka. Idealnie pasowała
do koloru wody.  To wstążka vintage, którą można też mocno zmiąć,
zanim wykorzysta się ją do ozdobienia pracy. Ja postanowiłam zostawić rozprostowaną.
Do nakładania tuszy wykorzystywałam różne gąbeczki, w zależności od efektu,
jaki chciałam otrzymać: nakładane na palce i z drewnianymi aplikatorami.
Przyznać muszę, że bardzo spodobała mi się praca z nimi, zwłaszcza gdy już wyczułam,
ile tuszu trzeba nakładać.
 Z tyłu ozdobiłam moje tagi papierem Laserowe Love - "Nautical Holidays".
Jeżeli dobrze przyjrzycie się tagom na zdjęciu pierwszym, to zauważycie, że
ten sam papier umieściłam pod papierem do akwareli.


Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP