wtorek, 27 sierpnia 2019

Harmonijkowy album na wyjątkowe wspomnienia

Witam serdecznie w ostatni wakacyjny wtorek.
Mam ogromną przyjemość pokazać moją inspirację z wykorzystaniem
papierów Lemoncraft - marki, którą szczególnie promujemy w tym miesiącu.
Sięgnęłam po bloczek "Sweet Secrets", który jest podstawą mojego albumu.
Te papiery utrzymane są w tonacji ciepłego brązu, mają też delikatne nadruki.
Dla mnie stanowią idealne tło.




Baza albumu to harmonijka o wymiarach 15,5x15,5 cm. Ozdobiłam ją wspomnianymi
papierami Lemoncrafta, na które nakleiłam białe kwadraty z papieru akwarelowego.
Do tuszowania wykorzystałam tusze Memento oraz gąbeczki: małe na palce  i te nieco większe.
Wzory uzyskałam dzięki tej masce.
Okładkę także zrobiłam sama: beermatę 18x18 cm docięłam do odpowiadającego mi 
rozmiaru. Na okładce umieściłam pokolorowaną ramkę Twojej Tekturki. Idealnie pasowała
do cytatu.
Różyczki Wild Orchids wokół ramki idealnie dopasowały się kolorem do reszty.
Uwielbiam takie maleńkie kwiaty, niezależnie od materiału z jakiego zostały wykonane.
Teraz pozostało mi już tylko wywołać zdjęcia i wkleić je do środka!

 Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie!


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP