czwartek, 22 sierpnia 2019

Tagi urodzinowe

Witam Was bardzo ciepło.
Przygotowałam urodzinowe tagi w letnim stylu. Dołączę je do prezentu dla pewnej małej dziewczynki.


Tagi wycięte z białego arkusza papieru okleiłam papierem Craft o'clock Spring Bustling
Aby nadac pracy lekkiego letniego klimatu, przykleiłam zwierzęta i kwiaty wycięte z arkusza Summer holiday
 Wszystkie elementy przykleiłam na kostki dystansowe
W moich pracach nie może zabraknąć kwiatów, dlatego też i tu użyłam papierową różę
Oba tagi przewiązałam wstążką vintage. Drugi tag okleiłam tylko papierem z tej samej kolekcji Craft o'clock z miejscem na napisanie życzeń.

W pracy użyłam
-papier Craft o'clock Spring Bustling
-arkusz do wycinania Summer holiday
-papierowa róża
-wstążka vintage
-klej

Pozdrawiam
Agnieszka

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP