czwartek, 15 sierpnia 2019

Tag z Lemoncraft

Cześć

W bieżącym miesiącu w Sklepiku Gosi pokazujemy swoje prace z papierami Lemocraft.
Dodatkowo w sierpniu naszym tematem obowiązkowym są 2 tagi. Moja praca, to tag z miejscem na życzenia, a że lenistwo letnie mnie dopadło, to na tagu jest drugi tag i wytyczne spełnione ;)


Papiery, których użyłam to oczywiście Lemoncraft "Dom Róż", jedna z moich ulubionych kolekcji tej firmy. 




Część kwiatów i liści wycięłam z arkusza z elementami do wycięcia. Pomiędzy warstwami widać kawałki koronkowej serwetki od Craft Passion. Tym razem użyłam kwiatów gotowych od WOC. Poza wycinanymi listkami użyłam liści z wykrojnika Craft Passion, moim zdaniem to jeden z najbardziej użytecznych wykrojników.



W sklepiku:

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP