sobota, 12 stycznia 2019

Księżycowy parawan.

Witajcie! :)

Chciałabym się z Wami przywitać moją pierwszą pracą dla Sklepiku Gosi, mam nadzieję, że moje inspiracje przypadną Wam do gustu. :)



Zaczynam nietypowym kształtem, w końcu ile można robić kwadratowych i prostokątnych kartek. ;) Zdecydowałam się na kartkę parawan, którą ubrałam w księżycową kolekcję Piątek 13 i schowałam do małego pudełeczka. 


Gwieździste niebo podrasowałam dekoracjami, które przykleiłam na klej na ciepło - to mój obowiązkowy towarzysz.
Nie obyło się także bez kosteczki dystansowe 2 mm. Nie wyobrażam sobie już płaskich kompozycji.


Moim nowym odkryciem są metalowe dekoracje, które świetnie komponują się z papierem i nadają kompozycji wyrazu. Duży wybór znajdziecie tutaj: elementy metalowe. Poza tym perełki w różnych kolorach, których używam zawsze i po prostu je uwielbiam! (Ale o tym na pewno przekonacie się śledząc bloga ;))





Taki parawan to chyba idealny talizman na dobre sny, a te najlepsze warto spisać i schować w pudełeczku. 

Pozdrawiam Was serdecznie! 


Używane przeze mnie produkty znajdziecie w Sklepiku Gosi:





1 komentarz

  1. Rewelacyjny komplet! Fajnie prezentują się te żuczki. I przyciągają oko.

    OdpowiedzUsuń

TOP