wtorek, 8 stycznia 2019

Ekspresowy składaczek

Cześć :-)

Kłaniam się nisko i witam moją pierwszą inspiracją na blogu.
Wykonałam ekspresową kartkę składaczek. 
Po tę formę bazy sięgam wówczas, kiedy chcę mieć kartkę ciut inną niż tradycyjny kwadrat.


Karteczkę otuliłam papierami  Craft Passion.
Zapewne słyszałyście o naszej akcji
" Promujemy nasze - polskie".
Chcemy zachęcić scraperki do używania produktów polskich  producentów.
W styczniu zachęcamy do tworzenia z wykrojnikami i papierami
Craft Passion.

Wszystko o akcji TUTAJ


Karteczka z noworocznym przesłaniem, aby w nowym roku towarzyszyło nam,
 jak najwięcej radości, spełnienia i miłości :-)
Do jej wykonania wykorzystałam również odlewu z masy oraz tekturek .
Papiery są tak eleganckie i cudne, że szkoda zasłaniać je niezliczona ilością dodatków.
Postawiłam na minimalizm.



Mam nadzieję, iż ta forma składaczka przypadnie wam do gustu :-)
W pracy użyłam produktów ze sklepu:


Pozdrawiam 
DagiScrap


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP