sobota, 5 stycznia 2019

Wyzwane #28 Rodzina to skarb - prace dla rodziny

Witam  :)

Z pewnością w nowym roku macie głowę pełną pomysłów i weźmiecie udział w naszym kolejnym wyzwaniu, w którym główną rolę odgrywa rodzina i prace wykonane dla niej.


Oto temat:


Zasady naszej zabawy są następujące :

* można zgłosić dowolną ilość prac
* prace należy wstawiać pod postem za pomocą narzędzia InLinkz
* prace muszę być nowe, nigdzie nie publikowane
* prace nie mogą być przygotowane w ramach innych DT
* prace można łączyć z dwoma innymi wyzwaniami
* interpretacja tematu dowolna, natomiast musi ona być zgodna z tematem wyzwania
* koniecznie zamieście w Waszym poście nasz banner do aktualnego wyzwania.
Na Wasze prace czekamy do 26 stycznia.
 Zwycięzca otrzyma od nas baner oraz bon zakupowy na kwotę 30 zł
A teraz czas na inspiracje naszego DT:

Aneta przygotowała lampkę nocną do pokoju córeczki.
 Ze sklepu użyła pastę z tęczowym efektem oraz biało gesso.

U Dżastii zrobiła dla swojej rodziny ze zwykłego notesu księgę na tajemnicze rodzinne przepisy. Okładkę ozdobiła używając pudru antycznego, białego i srebrnego pudru do embossingu oraz listków od Craft Passion, które dopełniają całą kompozycję.

  Katarzyna wykonała ramkę dla Babci. Ze sklepu użyła papierów od Lemoncraft, czarnego gesso oraz średnich kulek. Kwiaty wykonała z jedwabnego foamiranu a ich środki to m.in. szare i różowe pręciki.


Monika inspiruje kartkami dla Babci i Dziadka. Użyła papierów Cosy cottage od Craft Passion, wykrojnika tło serca, ramki owalnej a foamiranowe kwiaty wycięła wykrojnikiem kwiaty nr7



 DagiScrap wykonała ramkę dla maluszka. Użyła papier New baby born oraz wykrojnika ramki

Pozdrawiam
Agnieszka


żabka: 

9 komentarzy

  1. Ponieważ nie widzę żabki dodam link w komentarzu. Najwyżej będę poprawiać. Piękne inspiracje. https://papierowouagi.blogspot.com/2019/01/dla-dziadkow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja widzę żabę, dodałam pracę, ale obok mojego nicku pojawił się jakiś dziwny zamazany obrazek. Wychodziłam z tej strony, wchodziłam na nowo, na nowo wstawiałam pracę i znów ten obrazek. Może to jakiś błąd w zapisie mojego linku. Na wszelki wypadek pracę swoją wkleję też tu:

    https://marzka30.blogspot.com/2019/01/reniferkowa-zawieszka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, z drugą pracą to samo :( czy tylko ja widzę te zamazane zdjęcie obok mojego nicku? Wy też to widzicie? a może ja jestem zablokowana przez administratorów lub cos w tym stylu? :(

    To moja druga praca, którą zgłaszam na to wyzwanie:
    https://marzka30.blogspot.com/2019/01/swiateczna-ramka-na-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, wrzuciłam trzecią pracę:
    http://marzka30.blogspot.com/2019/01/swiateczna-ramka-na-zdjecia-2.html
    Mam nadzieję, że widzicie wszystkie trzy, jeśli nie proszę mi dać znać

    OdpowiedzUsuń

TOP