czwartek, 24 stycznia 2019

Podążaj za Białym Królikiem

Witam serdecznie!
Dzisiaj mam dla Was kalendarz na 2019, który przygotowałam tym razem dla siebie - wbrew powiedzeniu, że szewc bez butów chodzi.

Tym razem przerobiłam zupełnie kalendarz reklamowy, który gdzieś kiedyś dostałam.
I wprowadziłam w mój 2019 rok motyw zupełnie bajkowy, a bardzo przeze mnie uwielbiany.
Króliczka oraz róże wycięłam z większego arkusza papieru, napis to tekturka, która znajdowała się pasującym do papierów w zestawie tekturowych dodatków i mamy też Alicję - na buttonie.
Z tyłu kalendarza przykleiłam wycięte z dużego arkusza papieru karty z innymi postaciami z opowieści o Alicji. Wykorzystałam także należące do kolekcji naklejki.

Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze

  1. Ja też uwielbiam Alicję , w krainie czarów...więc jestem Twoim kalendarzem zachwycona Anetko !
    Ogromnie mi się podoba i pomysł i wykonanie :))
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

TOP