sobota, 26 stycznia 2019

Imieninowe pastele.

Witajcie :)

Dzień Babci już za nami, ja jednak nie zapomniałam o solenizantce, która obchodzi imieniny
równolegle z babcinym świętem a mianowicie o Agnieszce dla której przygotowałam kartkę w fioletach.
Tworząc kartkę wykorzystałam wykrojniki z Craft Passion, które ogromnie lubię i często używam :)
Serdecznie Was zapraszam do naszej sklepikowej akcji Promujemy Nasze Polskie.
 
Kartka zawieszka powstała na okrągłej craftowej bazie.
Do ozdobienia wierzchniej warstwy użyłam szablonu i pasty z PenArtu, oraz białego brokatu.
W białego, potuszowanego foamiranu na ciepło, używając wykrojnika Craft Passion Róża
Stworzyłam dwa pączki róż oraz listki.
Do kompozycji uzyłam jeszcze wykrojnika Craft Passion Wianuszęk oraz Gałązki serduszka.
Wykorzystałam również napis Sto Lat.

Mam nadzieję, że moja imieninowa inspiracja przypadła Wam do gustu.
Miłego popołudnia :)
Kasia


W pracy wykorzystałam:

Craft Passion Wykrojnik Wianuszek
Craft Passion Wykrojnik napis Sto Lat


2 komentarze

TOP