środa, 1 lutego 2017

Marzenia czyli różowo - turkusowa kartka sztalugowa


Za oknem szaro, buro, ponuro a do tego zimno... 
bryy... strasznie nie lubię zimna i takiej pogody 
Dlatego w mojej pracowni 
kolorowo, wiosennie i kwitnąco ;-))) 



a to wszystko za sprawą urodzinowej kartki sztalugowej 
która powstała dzisiejszego popołudnia 
na pięknych papierkach Studio Light dostępnych w naszym sklepiku 


Schorowana, zasmarkana długo nie mogłam znaleźć weny 
aż przeglądając moje wykrojniki natrafiłam na ten komplet 
zakupiony w grudniu i jeszcze nawet nie otwarty :) 


Reszta poszła już szybko i sprawnie ;-))) 
Wybór kolorów w bloczku jest bardzo duży
mnie najbardziej odpowiadał róż i turkus 
Cytat z Paulo Coelho 
kwiaty i motyle dopełniły reszty ;-)))
i tak powstała 
urodzinowa kartka sztalugowa 


A w naszym sklepiku znajdziecie:
- ażurowy i wielowarstwowy wykrojnik Tonic Studios
- papiery  Studio Light

 W naszym sklepiku wciąż pojawiają się nowości 
zachęcam Was do regularnego przeszukiwania sklepowych półek
oraz śledzenia nas na Facebooku

2 komentarze

TOP