poniedziałek, 13 lutego 2017

Walentynkowo


Witam serdecznie!
Robicie kartki walentynkowe? Ja nie zawsze, a jeśli już to góra dwie.
I tak jest też w tym roku. A że z powodu wyjazdu wręczę je wcześniej, nie zdradzę tu żadnej niespodzianki.


Pierwsza z nich jest męska, bez żadnych dodatkowych ozdób. Uznałam, że wykrojnikowe serce oraz napis Filigranek w zupełności wystarczą, aby wyrazić to, co mam na myśli.
Ze Sklepiku Gosi wykorzystałam: wykrojnik serce Marianne Design,
matę do cięcia, klej w pisaku (to moje osobiste must-have!), taśmę dwustronną oraz taśmę dystansową.

 Druga jest znacznie bogatsza w warstwy i bardziej kolorowa. Wykorzystałam tu także własnoręcznie przeze mnie zrobione kwiaty z foamiranu. 

Oprócz wspomnianych już taśm i kleju, sięgnęłam po: 

W naszym sklepiku znajdziecie także foamiran na gorąco w różnych kolorach oraz wykrojniki Rosy Owl - idealne do robienia foamiranowych kwiatów.



Życzę Wam udanych walentynek.
I przypominam o trwającym kwiatowym wyzwaniu.

Aneta


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP