niedziela, 26 lutego 2017

Gościnna projektantka - Ukartkowana


Witam serdecznie!


Dzisiaj zapraszam na spotkanie z Jolą, czyli Ukartkowaną, która wygrała nasze styczniowe wyzwanie. 


1. Kim jesteś? ;-)
Mam na imię Jola. Jestem optymistką, która kocha książki i czekoladę :)
Nie lubię za to rosołu i burzy :)
Kolekcjonuję "złote myśli" i muszę się kontrolować, żeby nie wtykać jakiejś do każdej swojej wypowiedzi :)
Jestem uparta, ale bardziej podoba mi się określenie >konsekwentna< :)
Uwielbiam pisać i żałuję, że wciąż brakuje mi na to czasu... :)

2. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z własnoręcznie robionymi kartkami? Czy pamiętasz pierwszą kartkę, jaką zrobiłaś?
 Niestety mam bardzo krótki scrapowy staż. Moja pierwsza kartka powstała troszkę ponad rok temu. Czy ją pamiętam? Oczywiście, choć na jej przykładzie widać, że początki bywają trudne :)
Przez ten rok trochę się zmieniło, a ja wciąż się zastanawiam dlaczego tak późno odkryłam scrapbooking? Wcześniej nie miałam żadnych rękodzielniczych zapędów i gdyby kilka lat temu ktoś mi powiedział, że będę robiła kartki to pewnie śmiałabym się długo i perliście :) A jednak życie bywa nieprzewidywalne i czasami naprawdę potrafi zaskoczyć :)

3. Przejrzałam Twój blog i znalazłam tam wiele pięknych kartek w różnej kolorystyce. W jakich kolorach lubisz tworzyć najbardziej?
To trudne pytanie :) Generalnie bardzo lubię zabawę kolorem – dopasowywanie i łączenie różnych odcieni uważam za jeden z najprzyjemniejszych etapów tworzenia.
Bardzo często najpierw ustalam kolor karteczki, a dopiero potem zastanawiam się nad resztą. Bardzo lubię też białe kartki, ale niestety mój aparat fotograficzny nie podziela tego entuzjazmu :)

4. Bez jakiego narzędzia nie wyobrażasz sobie tworzenia kartek?
 Bez wykrojników – nie mam co do tego żadnych wątpliwości :)
Ostatnio modernizowałam troszkę swoją pracownię i postanowiłam uporządkować również wykrojniki... No i sama się zdziwiłam jak pokaźna jest to kolekcja.
Niestety wciąż spotykam takie egzemplarze, którym po prostu nie potrafię się oprzeć. I to się już pewnie nie zmieni :)

Joli serdecznie dziękuję za poświęcenie czasu na udzielenie opowiedzi na powyższe pytania. Mamy dla Ciebie banerek, który możesz umieścić na  swoim blogu.


A Was zapraszam do obejrzenia kilku prac oraz zajrzenia na bloga Ukartkowanej.






Do zobaczenia!
Aneta


2 komentarze

  1. Jolu zamień uparta na "wytrwała" i od razu łatwiej będzie się żyć ;-)))
    Piękne rzeczy tworzysz a miłość do wykrojników cóż... chyba żadna z nas nie potrafi się jej oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... "Wytrwała" brzmi całkiem, całkiem :)))
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

TOP