czwartek, 28 września 2017

Opis produktu - Nellie Snellen Magic Card Dies

Witajcie:)

Dzisiaj moja kolej na inspirację, połączoną z opisem produktu. 
 czyli rozsuwająca się kartka.
WYKROJNIK NELLIE SNELLEN - MAGIC CARD DIES - ROZSUWAJĄCA SIĘ KARTKA 

Jest to komplet wykrojników dopasowanych do wymiaru karteczki 21cm x 14,8cm i składanej jak "szafa dwudrzwiowa" ;) Bazę karteczki trzeba sobie samemu przygotować i jak dla mnie było to troszkę męczące zadanie, ale zrobiłam szablon i mam go na zapas.

Resztę, czyli wszystkie potrzebne elementy (oraz instrukcję ułożenia karteczki) otrzymamy z kompletu wykrojników. Wszystko dopasowane, bez problemu układa się tajemnicze okienko wewnątrz kartki, nam pozostaje tylko całość ozdobić.

Oto moja karteczka na narodziny dziewczynki:









Tak skonstruowana karteczka jest nietypowa, jedyna w swoim rodzaju, a możliwości "okienek" jest kilka, można się zdecydować na zakup wykrojników z sercem, gwiazdką, kołem, czy kwadratem.
W Sklepiku Gosi jest ich duży wybór.

W opakowaniu znajdziemy również wykrojniki z kilkoma kwadratami w różnych rozmiarach, możemy je osobno wykorzystać, np. by zrobić patchworkowe tło do karteczki (właśnie z małych kwadracików).
Sam wykrojnik w kształcie chorągiewki też daje dużo możliwości.

Zachęcam do wypróbowania wykrojników Magic Card Dies.

Materiały, które wykorzystałam tworząc powyższą inspirację:

kwiatki z papieru - jasny róż

Pozdrawiam serdecznie - Izabella z Krainy Wyobraźni.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP