środa, 6 września 2017

KITowa karteczka

Jak już doskonale wiecie Sklepik Gosi obchodzi swoje pierwsze urodzinki. Z tej okazji zostało ogłoszone urodzinowe wyzwanie. Jedną z nagród jest KIT, czyli taka urodzinowa niespodzianka od Uli. Każda z projektantek mogla się z nim zapoznać. 
Muszę przyznać, że Ula zaskoczyła mnie swoją niespodzianką. Mogliście widzieć moją minę, gdy kurier przyniósł mi paczkę, jak myślałam z moim zmówieniem (już przecież tak było: dziś zamawiam - jutro mam). Na początku pomyślałam, że jest mistrzynią pakowania i upchnęła jakoś tę moją torbę na wykrojniki do tego pudełka - i byłam szczerze ciekawa jak tego dokonała. Otwieram pudełko, a tam… zamiast mojego zamówienia - ogrom paczuszek, a w nich cudeńka w sklepikowych kolorach: bazy do kartek, pudełko (w końcu nie muszę wycinać ich sama), fajne papiery idealne do wykonanie teł w karkach, serwetki, ramki, napisy i cała masa drobiazgów scrapowych takich jak: perełki, pręciki wstążki, styropianowe kuleczki, sznureczki… Gdy tylko je zobaczyłam od razu zrodziło mi się parę pomysłów na ich wykorzystanie – jak to u mnie w karteczkach. Aż żałowałam, że Ula w ferworze pakowania pomyliła zamówienia. Na szczęście okazało się, że to jej prezent dla mnie z okazji pierwszego roczku działalności Sklepiku. Kto by pomyślał, że ten rok tak szybko zleciał!!!
A tu możecie zobaczyć te cudeńka 
Z tego zestawu powstało już kilka karteczek, z których jedną chciałabym Wam dzisiaj pokazać.
Do jej wykonania użyłam następujących KITowych cudeniek: listki, różyczki, serwetka, napis kwadratowa ramka z przeszyciami, baza, papier scrapowy w różowe deseczki i samoprzylepne półperełki większe i mniejsze różowe, buteleczka do kleju magik.
Dzięki temu powstała wielowarstwowa kartka w delikatnych różach, z piękną serwetką i różyczkami


 
 
 
 
 

Cały KIT dostępny jest w przedsprzedaży przez cały wrzesień, a zestaw otrzymacie już w październiku :) 
A swoich pracach wykorzystałam:

 
Zachęcam do udziału w naszym urodzinowym wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie

Danfi

https://danfi1.wordpress.com/

4 komentarze

  1. I ja miałam podobna minę po powrocie z wakacji. :D Udała się Uli niespodzianka. :)
    śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń

TOP