poniedziałek, 25 lutego 2019

Ulubione Wspomnienie :)


Dzień Dobry :)

Moja dzisiejsza inspiracja powstała w nawiązaniu do ulubionych wspomnień z dzieciństwa.
Do stworzenia kartki w formie tagu, wykorzystałam przepiękną kolecję firmy
 Craft O'Clock Morning Dreams II oraz gotowych elemetów do wycinania 
 Leaves, oczywiście również z Craft O'Clock.
W tym pięknym zestawie znajdziecie równie mnóstwo pięknych sentencji do wycięcia.
Ja tym razem posłużyłam się takim, które nawiązuje do tematu kartki :)
Wykorzystałam również słodkiego liska tekturkowego z Twojej Tekturki, 
znajdziecie je oczywiście na półkach Sklepiku Gosi.
Do ozdobienia użyłam również Gotowe elementy do wycinania Lemoncraft Vintage Time.
Całość pochlapana lekko , nowymi wspaniałymi mgiełkami Sprain Pain,
które znajdziecie w szerokiej gamie kolorystycznej na półkach sklepowych.
Przypominam Wam o naszej akcji Promujemy Nasze Polskie,
W tym miesiąco promujemy oczywiście firmę Craft O'Clock .

6 komentarzy

TOP