poniedziałek, 18 września 2017

Dla Ciebie :)

Witajcie! Nie wiem jak Wy, ale ja dzisiaj miałam dość kiepską noc, zatem ciężko napisać coś bardzo twórczego.
Jak w całym wrześniu, kolejną moją pracą jest kartka przygotowana z materiałów, jakie dostępne są w kicie. I mogę przyznać, że prócz białego kwadratu pod różowo-kremową warstwą, pozostałe elementy pochodzą właśnie z KITu :)
Spróbowałam wykonać kwiatki z foamiranu, pociągnęłam je trochę tuszem, ale koniec końców to chyba jednak nie moja bajka. Może kiedyś :) A całość prezentuje się następująco:




W pracy wykorzystałam KIT Urodzinowy, a z niego:

- bazę kartki (którą docięłam do ulubionego rozmiaru)
- 3 arkusze papieru
- papierowe kwiaty
- kwiaty z foamiranu
- gazę
- scrapki liści
- scrapki "Moc życzeń"
- scrapek kwadratowej serwetki
- fuksjowy tusz
- pręciki
- odlew serce
- 2 rodzaje perełek
- styropianowe kulki
- mikrokuleczki
- butelka na klej

Przy butelce jeszcze chciałam się zatrzymać, bo kiedyś uważałam to za zbędny bajer, bez którego można sobie poradzić. Ale odkąd go użytkuję... cofam wszystkie słowa na ten temat! Teraz nie marnuję ani grama kleju, którego czasami wylała się z tuby 1/3 nim dobrze ją odpowietrzyłam. Polecam więc ten mały gadżet :)

Pozdrowienia! :)



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP