czwartek, 25 lipca 2019

Kartka ślubna

Witam.
Przygotowałam kartkę ślubną w kolorze eleganckiego złota i bieli (dzięki najnowszej kolekcji papierów Craft Passion) oraz delikatnego różu. Takie połączenie idealnie pasuje do romantycznej pary młodej ;)


Bazę w rozmiarze DL, która doskonale sprawdza się w kartkach ślubnych, okleiłam papierem ze złoceniami z kolekcji Craft Passion Romantic day&gold. Papier w białe deseczki to arkusz Romantic day 03
Kompozycje kwiatową przygotowałam m.in z różyczek dostępnych w sklepie.
Papierowe listki wycięłam wykronikiem od Agaterii, który jest w komplecie z wiankiem.
Tło dla pary młodej stworzyłam z dwóch kółek z papieru w kolorze szarym i złotym, dzieki wykrojnikowi z przeszyciami 

Aby wzbogacić kompozycję ciemniejszym kolorem, wykorzystałam fioletowe kwiaty wycięte z arkusza do wycinania Scrap&me Romanic garden

Kartka w rozmiarze DL idealnie zmieści się do pudełka z okienkiem 


W pracy wykorzystałam
- papiery Craft Passion Romantic day&gold.
- papier  Romantic day 03
- papier  Romantic day 02
- baza w rozmierze DL
- kwiaty- różyczki
- kostki dystansowe 2mm, 3mm
- wykrojniki Craft passion serwetka (lub gotowy scrapek), para młoda, listki
- wykrojnik listki Agateria
- wykrojnik kółka z przeszyciami Elizabeth craft design
- arkusz do wycinania Scrap&me Romanic garden
- szary papier wizytówkowy
- biały papier wizytówkowy
- złoty/żółty papier perłowy

pozdrawiam
Agnieszka





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP