poniedziałek, 15 lipca 2019

Pamiatka Chrztu Świętego- mini album


Witam.
Przygotowałam dziś niezwykłą pamiątkę Chrztu Świętego jakim jest album zawierający cytaty i modlitwy. W albumie znalazło się także miejsce na zdjęcie z tej uroczystej chwili.
Brzegi okładek okleiłam taśmą washi, aby rogi albumy wykonanego z beermaty o wymiarach 15x20cm nie zaczęły się rozwarstwiać w trakcie użytkowania.
Okładki albumu ozdobiłam papierami z kolekcji Little Cuties Scrap and me.
 Karty albumu okleiłam papierami z białymi kwiatami z kolekcji First Love od Laserowe love
Kolekcja zawiera także dodatki do wycinania, które można wykorzystać do ozdobienia albumu 
Album ozdobiłam wyciętymi elementami z arkusza do wycinania Craft o'clock Holy Babtism, które idealnie nadają się do albumów z okazji chrztu
 Album zbindowałam i spięłam białymi sprężynami

W pracy wykorzystałam
kolekcja papierów Little Cuties Scrap and me.
arkusza do wycinania Craft o'clock Holy Babtism 


Pozdrawiam
Agnieszka

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP