sobota, 20 lipca 2019

Albumik

Cześć

Każda z nas w lipcu zaprezentuje Wam album, dziś moja kolej :)



Chociaż nie robię albumów zbyt często, jeżeli już powstają to od podstaw.
W tym przypadku użyłam dość nietypowego rozwiązania, które pozornie miało mi ułatwić pracę, ale nieco skomplikowało, jak się okazało. Kartami w mojej pracy są kieszonki na życzenia od Rzeczy z Papieru. Mają dobry rozmiar, łatwo je wkleić, ale trudno dopasować papier do wcięcia w tych kieszonkach i to właśnie utrudnienie :) Ale poradziłam sobie.



Każda kieszonka to miejsce na wsuwaną dwustronną matę na zdjęcia.
Postawiłam na jasne, delikatne barwy. Trzeba jeszcze zrobić pudełko, takie, żeby można było wsunąć album, bo maty z kieszonki mogłyby się wysunąć.

Grzbiet ozdobiłam prościutkimi kwiatuszkami z wykrojnika Craft Passion i listkami Agaterii, naszego Producenta Miesiąca.

https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496216403816022/2014298045341176/?type=3&theater


Lista produktów:


Pozdrawiam

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP