czwartek, 4 lipca 2019

Albumowe podziękowanie dla Rodziców.

 Dzień dobry Kochani.

Dzisiaj będzie praca wyjątkowa. Na wyjątkową okazję i dla wyjątkowych osób. Państwo Młodzi zgłosili się do mnie po album, który miał być podziękowaniem dla rodziców w Dniu Ślubu. 


Uwielbiam ślubne prace, jednak zawsze mam lekką tremę, czy coś z mojej pracowni spełni oczekiwania w tak ważnym Dniu. Jednak oczekiwania były bardzo jasno sprecyzowane. Od razu padł wybór na kolekcję Mintay Papers Marry Me!


Album jest prawdziwą podróżą przez życia Państwa Młodych, od dnia narodzin aż po dzień kiedy staną na ślubnym kobiercu i powiedzą sakramentalne Tak.


Dlatego znajdziecie w tym albumie przeplatane zdjęcia z dzieciństwa Panny i Pana Młodego.







Na koniec zostały dwa miejsca na zdjęcia z najważniejszego dnia dla tych dwóch młodych ludzi, którzy zdecydowali się spędzić resztę życia razem. :)


Jeżeli chcielibyście przygotować podobny album będą Wam potrzebne takie produkty:
Maska - arabeska - znajdziecie ją na stronie tytułowej
Maska koraliki - użyłam jej na ostatniej stronie albumu z miejscem na zdjęcia ze ślubu
klej na ciepło - niezawodny przy klejeniu kwiatków
Mintay Papers - Marry Me - czyli główny bohater tego albumu
Marry Me - elementy do wycinania - zawsze ze mną :)
Shabby velour - Pink - pomalowałam strony tytułowe albumów
WOC róże białeWOC róże ecruWOC róże różowe - w kompozycji na przodzie albumu

Przypominam, że w lipcu bawimy się z Agaterią jako producentem wiodącym. Szukajcie posta na facebooku i chwalcie się swoimi dziełami! :)

Pozdrawiam Was serdecznie!


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP