czwartek, 19 września 2019

Ty, ja ... i gwiazdy.

Dzień dobry :)

Witam Was wrześniowo, po raz drugi!


W tym miesiącu jest w naszym DT bardzo słodko, ponieważ masowo produkujemy czekoladowniki!
Mój czekoladownik powstał w wersji ślubnej, w towarzystwie romantycznej tekturkowej pary od Filigranek, które w tym miesiącu promujemy szczególnie.


Do stworzenia czekoladownika wykorzystałam kolekcję Soulmate, której nazwa idealnie pasuje mi do prac związanych z miłością. Ta para w serduszku, to właśnie takie cudowne Soulmates. Widzę oczami wyobraźni głębokie i pełne uczucia spojrzenie. Tło i chlapania przypominają mi piękne czyste niebo nocą i milion gwiazd nad głowami.


Jak zawsze poszalałam z elementami do wycinania i otoczyłam nimi najważniejszy element, czyli tekturkę.



Lista produktów, które wykorzystałam znajduje się tutaj:
Kolekcja Soulmate jest chwilowo wyprzedana, ale po urlopie szefowej zapasy zostaną uzupełnione, info z pierwszej ręki. :)

Pozdrawiam :)


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP