czwartek, 26 września 2019

czekoladownik urodzinowy

Witam
Jako, że nadeszła jesień, przygotowałam czekoladownik w jesiennych barwach. Pudełko pomieści słodką czekoladę ;)

Jako bazę użyłam czekoladownik w kolorze kraft od Rzeczy z papieru
Okleiłam go papierami Craft o'clock On the couch 
Głównym elementem kartki jest urocza tekturka kota firmy Filigranki, z której stworzyłam shaker. Otwory zakleiłam czarnym papierem a samą tekturkę podkleiłam taśmą dystansową 3mm i przykleiłam do wyciętej serwetki.
Czekoladownik ozdobiłam pasującymi kolorystycznie perełkami nuvo w kolorze czarnym, pomarańczowym i żółtym.
Na górze przykleiłam wycięte banerki z wykrojnika Craft Passion i cyferkę tej samej firmy.
Zachęcam również na zajrzenie na profil sklepu na fb i wzięcia udziału w akcji

Do przygotowania pracy użyłam
- czekoladownik w kolorze kraft od Rzeczy z papieru
-  papier Craft o'clock On the couch 
-  tekturka kota firmy Filigranki
taśma dystansową 3mm
-  perełki nuvo pomarańczowa
- perełki nuvo  żółte
-  wykrojnik banerki Craft Passion
- kostki dystansowe

1 komentarz

  1. Kotecek! Jak ja kofffam kotecki! ����
    Świetny czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń

TOP