sobota, 28 września 2019

Vintage z Filigrankami

Cześć

Ostatnio u mnie dosyć często goszczą klimaty vintage, tym razem również Was nie zaskoczę :)


Ta piękna tekturowa warstwowa ramka jest od naszego producenta miesiąca, czyli od Filigranek. Spodobała mi się od razu i nie raz jeszcze po nią sięgnę :)
 

Papier, którego użyłam to Vintage Bisou od Craft o'clock, wspaniała romantyczna kolekcja do vintagowych prac. Żeby podkreślić klimat, brzegi papieru postarzyłam i wytuszowałam.
Nie mam ostatnio natchnienia do robienia kwiatów, więc znowu gotowe różyczki z WOC znalazły się na mojej kartce, do tego różne rodzaje listków, w tym moje ulubione od Craft Passion.

Banerek naszej akcji z Producentem Miesiąca



Produkty ze sklepu:


                                                             Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP