środa, 18 września 2019

Czekoladownik na Merci - "Dla naszej Pani"

Witajcie!

Zapraszam na moją pierwszą, wrześniową inspirację.
Tym razem poszłam za tematem naszego wyzwania  - Witaj szkoło - szkolne klimaty"
i stworzyłam czekoladownik, który pomieści Merci. 
Takie pudełeczko, wypełnione czekoladkami, może być podziękowaniem dla nauczyciela.

Do stworzenia mojego czekoladownika wykorzystałam 
bardzo kolorową kolekcję "Kredki dzieciństwa" od Craft o'Clock
oraz tekturki od Filigranków.


Użyłam też całej masy elementów do wycięcia, dodatków do kolekcji papierów.
Całość wykończyłam tasiemką vintage w kolorze żółtym, a konkretnie waniliowym.
Tutorial na pudełeczko oraz proces zdobienia możecie prześledzić na filmie.

Zapraszam serdecznie i życzę Wam twórczego wieczoru,
Monika 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP