wtorek, 11 czerwca 2019

Młodej parze

Witajcie!

Sezon ślubny w pełni.
Pewnie już wiecie, że nie lubię robić kartek w bieli. :)
 Postanowiłam stworzyć kartkę ślubna z papierów Craft o'Clock. 
I wyszło idealnie jak na upalne lato- w kolorze słońca :) 

Zresztą sami zobaczcie...

Do wykonania pracy wykorzystam papiery z kolekcji And Remember.
A dokładnie arkusze nr 5 i 6


I oczywiście na pracy nie mogło zabraknąć moich ulubionych listków z arkusza do wycinania.
W ostatnim czasie goszczą na większości moich prac
 i nie wiem kiedy znudzi mi się to wycinanie :)
Wykorzystałam także gałązki z wykrojnika z Craft Passion.


A dokładnie pudełka w rozmiarze C6, które również znajdziecie w naszym sklepiku. 


Młoda para pochodzi z tego wykrojnika. :)


Mam nadzieję, ze podobała Wam się moja inspiracja :)


W pracy użyłam:

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia Hahn


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP