piątek, 21 czerwca 2019

Zarzuć kotwicę.

Cześć kochani. 
Ostatnio mamy tak piękną pogodę, że zapragnęłam odrobiny morza. Nie mogę tam pojechać więc odrobinę sobie wyczarowałam. Wykorzystałam do tego jedną z baz Artistiko którą powieszę w pracowni.

Z cudownej kotwicy powstał home decor ze zdjęciem. Można powiedzieć ze to trochę layout w zupełnie innej formie. Jak wiecie nasz cudowny polski producent ma w swojej ofercie także mnóstwo pięknych dodatków do baz, które również znalazły tu swoje zastosowanie.


Strukturę otrzymałam dzięki nowym farbkom w Sklepiku Gosi - Rustic paints. Daje wiele możliwości i ma piękne kolory. Ja użyłam pięknego chabrowego niebieskiego połączonego z czarnym. Cudnie się ze sobą łączą.


Dodatkowo wszystkie elementy uwydatniłam przy pomocy wosków. To kolejna nowość w Sklepiku, którą Wam polecam. Pięknie nasycone kolory a dodatkowo fantastycznie pachną. 


Znajdziecie tu też kilka dodatków z kolekcji Sea Stories. Wszystkie produkty oczywiście znajdziecie pod postem. Zapraszam do odwiedzenia Sklepiku Gosi i nie zapomnijcie od wrzuceniu swojej pracy pod postem promocyjnym na facebooku. Można wygrać paczuchę 😉


1 komentarz

TOP