czwartek, 6 czerwca 2019

Czerwone kwiaty

Dzień dobry!
No i już mamy czerwiec. A za chwilę koniec roku szkolnego i wakacje,
czyli to, co dzieci lubia najbardziej (oprócz słodyczy).
Mnie natomiast kwitnące wokół maki zainspirowały do zrobienia kartki z intensywnie
czerwonymi kwiatami. Wykorzystałam w tym celu akwarelowy arkusz do kolorowania,
który pojawił się w naszym sklepiku jakiś czas temu.
 Kwiaty pomalowałam płynnymi farbkami akwarelowymi, mieszając odcienie czerwieni.
Tło stworzyłam sama z wykorzystaniem papieru akwarelowego, farb i stempli.
Pod nim znajduje się papier z zestawu "Happy Birthday" Piątku Trzynastego.
 Tym samym papierem ("Happy Birthday") ozdobiłam wszystkie strony kartki.
A tak wygląda wnętrze i miejsce na życzenia.

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP