czwartek, 19 października 2017

Znacie już nasze wykrojniki?

W naszym sklepiku dostępne są wykrojniki z serii MUKI, czyli wykrojniki zaprojektowane specjalnie dla naszego sklepu. Dziś właśnie chciałam Wam pokazać prace z ich udziałem.
Wykrojnik z serduszkiem wykorzystałam na dwa sposoby. Oczywiście nie mogłam się zdecydować, którą z prac Wam pokazać, więc pokarzę obie. Pierwsza z kartek na ślub, który będzie miał miejsce w najbliższą sobotę. Zafiksowałam się ostatnio na zestaw - papier kraft + biel. Kto był na ostatnich warsztatach AKADEMII TWÓRCZOŚCI to wie, że moja kartka z szejkerem, którą robiłyśmy też była w tych kolorach. (kto nie był to tu może ją zobaczyć) Kartka ślubna została zrobiona na wzór tamtej.

 Druga podobna, ale na 40 rocznicę ślubu. Ta bez tuszu i pudru do embossingu. Lubię takie prace - proste, ale jednocześnie efektowne. 


Na dziś tyle. Jeszcze tylko lista pomocnych materiałów:


pozdrawiam 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP