niedziela, 15 października 2017

Dla naszej Pani


Witajcie w ten piękny jesienny dzień!
No właśnie: jesień... Dzień Nauczyciela... Postanowiłam to połączyć. :-)
A w Sklepiku Gosi znalazłam kilka przydatnych elementów.
Najpierw zrobiłam kwiaty z foamiranu na ciepło, który nieco potuszowałam, aby nabrał intensywniejszego koloru. Jeszcze pręciki w podobnym kolorze i gotowe! Idealnie połączyły mi się z papierowymi brzoskwiniowymi różyczkami.
Tu i ówdzie dodałam mikrokulki. Wyglądają jak mech, nieprawdaż?

Dodałam też sznurek, który pasował do tej jesiennej kompozycji.

Serdecznie pozdrawiam
Aneta


4 komentarze

  1. Wspaniała pocztówka! Ile piękności jesieni i elegancji! Dzięki za inspirację!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. I dziękuję za pozostawienie miłego słowa!

      Usuń
  2. Piękna, w jesiennej, ciepłej kolorystyce kartka:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jesień - mimo wszystko - kojarzy mi się z ciepłem. :-)

      Usuń

TOP