sobota, 16 listopada 2019

Wyzwanie #38 - Śniegu nam trzeba - praca z pastami - cz. 2

Witajcie,

połowa miesiąca już za nami więc czas żebym Wam przypomniała o trwającym wciąż wyzwaniu "Śniegu nam trzeba - praca z pastami".


Swoje prace możecie dodawać TUTAJ.

Dziękuję za dotychczasowe zgłoszenia i oczywiście czekam na więcej :)

A tymczasem mam dla Was porcję inspiracji,które mam nadzieję zachęcą Was  do zabawy pastami.

Aneta przygotowała piękne sanie z reniferami i cudnymi kwiatami z foamiranu. 
Wykorzystała: 



Dagmara (DAGIART) zrobiła choinkową karteczkę, do przygotowania której użyła:



W mojej pracy chciałam Wam pokazać, ze pasty strukturalne mogą być nie tylko świąteczną dekoracją, ale super tłem do każdej pracy przy pomocy ulubionej maski. Użyłam:


Mam nadzieję że chociaż trochę Was zainspirowałyśmy. Serdecznie zapraszam do zgłaszania swoich prac. Pozdrawiam.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP