poniedziałek, 11 listopada 2019

Granatowy ślub ;)

Witam Was,
przygotowałam kartkę w eleganckim granacie i złocie. Taki też jest wystój sali, więc kartka idealnie wpasuje się kolorystycznie w całą uroczystość.



Na bazę kwadratową 15x15cm  nakleiłam papier z kolekcji P13 New moon. Na kostkach dystansowym podkleiłam kolejną warstwę. Tym razem papier scrapowy P13 podkleiłam na papierze perłowym w kolorze łosoś.
 Listki wycięłam z arkusza do wycinania craft oclock Leaves, scrap&me Leaves oraz z papieru perłowego złotego za pomocą wykrojników Craft passion listki serca
 W środku umieściłam koło z przeszyciami z wykrojnika, na którym umieściłam kompozycje kwiatową.
W pracy użyłam
- baza kwadratowa 15x15cm
- kostki dystansowe
- papier z kolekcji P13 New moon
- papier perłowy w kolorze łosoś
- arkusz do wycinania craft oclock Leaves,
- arkusz do wycinania scrap&me Leaves
- papier perłowy złoty
- wykrojnik Craft passion listki serca, serwetka


pozdrawiam,
Agnieszka

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP