czwartek, 7 listopada 2019

Dziwne stworki :-)

Dzień dobry!
Mamy już listopad, czyli dwa kroki dzielą nas od zimy i wysypu świątecznych prac
na blogach. :-) Ja oparłam się jeszcze świątecznej pokusie i mam dziś dla was kartkę urodzinową.
Tym razem sięgnęłam po bazę 10,5 x 14,8 cm i papiery Mintaya z kolekcji Kiddie
(
zajrzyjcie na sklepikowe półki, ponieważ ma teraz obniżoną cenę!). 
Te ostatnie okazały się świetną bazą dla kartki urodzinowej dla pewnego 8-latka. :-)
Tym razem nie ma samochodów, pojawiły się za to zabawne stworki z dziwnymi
minkami. I chyba bawią się w chowanego...
Papiery ozdabiają przód oraz tył kartki. A w środku ukrył się
jeszcze jeden śmieszny stworek z czerwonym serduchem w łapce.
Wszystkie one zostały pokolorowane przeze mnie akwarelami.
Do ozdobienia kartki wykorzystałam także błękitne i żółte perły w płynie Nuovo.
Myślę, że ożywiły kartkę.

Pozdrawiam serdecznie!




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP